Za postizanje željene tjelesne težine pored uvođenja adekvatne fizičke aktivnosti i kvalitetne promjene u ishrani, potrebno je voditi računa i o promjeni u konzumaciji pića, odnosno razini kvalitetne hidratacije.

U raznim dijetama naglasak se stavlja na odricanja od mnogih namirnica koje su štetne za naš organizam i koje debljaju. Svaka hrana deblja, pojede li se u iznimno velikoj količini. Naglasak bi trebao biti na odabiru zdrave hrane, organske, kupljene iz poznatih izvora i izbacivanju rafiniranih namirnica, ponajprije rafinirana ulja i masti, šećera te proizvoda od bijelog brašna. Isto vrijedi i za tekućine. S obzirom na razne dodatke, šećere i slično, i tekućina je ta koja može biti šteta za zdravlje i koja može uzrokovati debljanje.

Znamo da bez obzira koju dijetu odlučimo sprovoditi u svojem planu mršavljenja, uvijek bismo se trebali pridržavati onog pravila da moramo piti dovoljnu količinu vode. To nije samo bitno za mršavljenje već i za za održavanje našeg organizma živim.

Ukoliko zamijenimo pića koja u sebi sadrže razne pojačivače okusa, šećere, emulgatore i mnoštvo drugih kemijski obrađenih sastojaka s prirodnom izvorskom vodom, napravili smo već pola posla u cilju postizanja idealne tjelesne težine.

Vodom čistimo organizam, ubrzavamo metabolizam, izbacujemo štetne produkte izvan tijela, rješavamo se svih toksina koji su se nagomilali u našim stanicama, što je ključno i za topljenje masnih naslaga. Tu je riječ o detoksikaciji koja se može provoditi na različite načine, no bez dovoljnog unosa vode organizam se ne može adekvatno očistiti od nagomilanih štetnih sastojaka. Ono što je još važno znati jest činjenica da, ako unosimo dovoljnu količinu vode na dnevnoj bazi, nećemo više ni osjećati toliku glad jer je glad ponekad najjednostavnije, žeđ. Dovoljan unos vode dovodi do određenog osjećaja sitosti koji naravno vodi smanjenom unosu hrane, što kasnije rezultira gubitkom neželjenih kilograma.

Bitno je da vodimo računa da je voda koju pijemo izvorska voda, voda sa malim udjelom natrija koju možemo piti tijekom cijelog dana u neograničenim količinama, jer pritom ne unosimo nepotrebne soli koje mogu opteretiti naš organizam.

Ukoliko se provede redukcija pića koja nam više šteti nego koristi, ne mora nužno postojati razlog zašto bismo se odrekli uživanja hrani. Naravno da pri tome isto trebamo znati o kakvoj je hrani riječ. Bitno je da je to hrana koja je poput prirodne izvorske vode, prirodna i bez dodatne obrade, kojom osiguravamo pravilan unos svih potrebnih hranjivih tvari.

Izbacivanje nezdravih navika i usvajanje zdravih osnovnih je temelj mršavljenja.

Dakle, ukoliko jedemo zdravo i umjereno, dovoljno se krećemo i pijemo dovoljne količine vode, na pravom smo putu postizanja i održavanja idealne tjelesne težine.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This