Naša tijela, bez obzira kojoj dobnoj skupini pripadamo, predviđena su za gibanje. Ako živimo sjedilačkim načinom života u kojem istodobno ne provodimo uravnoteženu i pravilnu ishranu, naš organizam se počinje buniti što se očituje raznim oboljenjima.

Pravilna prehrana podrazumijeva, uz ravnomjeran unos svih potrebnih hranjivih tvari dovoljan unos vode. Naše tijelo čini oko 70% vode što nam samo govori koliko je voda ključna u obavljanju svih metaboličkih procesa u našim stanicama. Znamo da vodom izbacujemo toksine, da nam hidratizira kožu i hrani sve sustave organa, ali nam isto tako daje energiju i olakšava bavljenje fizičkom aktivnošću.

U sportu, bez obzira kojem, dolazi do gubitka vode iz organizma, a najveći je onaj potaknut znojenjem. Kada treniramo znojimo se, a kada se znojimo izbacujemo dio vode iz našeg tijela što znači da ju konstantno trebamo nadomještati kako ne bi došlo do stanja dehidracije. Dehidracija tijekom treninga, koja je prije svega dehidracija našeg mišićnoga sustava, može se očitovati u gubitku snage i smanjenoj brzini.

Ako prilikom treninga ne unosimo dovoljno vode u organizam, možemo se dovesti do stanja u kojem nećemo biti sposobni izvršiti taj trening do kraja.

Unos vode nije ključan isključivo tijekom fizičke aktivnosti.

Još veći učinak ima ona voda koja se konzumirala prije treninga jer se taj deficit ne može nadoknaditi tijekom treninga, što znači da nećemo biti u stanju odraditi našu aktivnost.

Voda se dakle, pije prije, za vrijeme i nakon fizičke aktivnosti, a svaki korak je korak za sebe i ovisi o onom koji ga slijedi.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This