Sa Cetinom

Na izvoru zdravlja

Iznad 60% cjelokupnog ljudskog organizma čini upravo voda i stoga je neophodna za funkciju svake stanice u našem tijelu. Unos vode potreban je za održavanje ravnoteže tjelesnih tekućina, što je od velike važnosti za zdravlje. Voda laganog mineralnog sastava, sa smanjenim udjelom soli, ne opterećuje organizam suvišnim mineralima te pomaže u izlučivanju toksina iz tijela.

Na izvoru aktivnog života

Znate li da većina tjelesnih funkcija zahtijeva vodu za besprijekoran rad? Osobito je važan unos vode kod tjelesne aktivnosti. Korisno je popiti vodu do dva sata prije vježbanja, također i tijekom vježbanja u manjim količinama i u pravilnim razmacima da se nadoknadi gubitak uzrokovan znojenjem. Ako mišići ne dobivaju dovoljno tekućine javlja se umor, a pravilna hidratacija osigurava i veću elastičnost mišića te bolju pokretljivost zglobova.

Na izvoru novog života

U trudnoći je iznimno važno piti dovoljne količine vode kako bi se osiguralo pravilno funkcioniranje organizma trudnice. U tom periodu tijelo žene ima povećanu potrebu za hidratacijom. Najbolje je piti laganu mineralnu vodu s neznatnim udjelom natrija i stoga je Cetina idealan izbor i za trudnice.

Na izvoru vitkosti i ljepote

Da bi postigli zdravu tjelesnu težinu trebamo se prvenstveno hraniti zdravim i cjelovitim namirnicama te povećati tjelesnu aktivnost. No, ključnu ulogu prilikom mršavljenja ima voda. Obzirom da se prilikom procesa mršavljenja oslobađaju metabolički proizvodi štetni za organizam, upravo unos dovoljne količine vode ima vodeću ulogu u oslobađanju našeg organizma od tih toksina.

Sa Cetinom

Na izvoru zdravlja

Čak iznad 60% cjelokupnog organizma čini upravo voda. Stoga je neophodna za funkciju svake stanice u našem tijelu. Unos vode potreban je za održavanje ravnoteže tjelesnih tekućina, što je od velike važnosti za zdravlje. Voda laganog mineralnog sastava, sa smanjenim udjelom soli, ne opterećuje organizam suvišnim mineralima te pomaže u izlučivanju toksina iz tijela.

Na izvoru aktivnog života

Znate li da većina tjelesnih funkcija zahtijeva vodu za besprijekoran rad? Osobito je važan unos vode kod tjelesne aktivnosti, a korisno je popiti vodu do dva sata prije vježbanja, također i tijekom vježbanja u manjim količinama i u pravilnim razmacima da se nadoknadi gubitak uzrokovan znojenjem. Ukoliko mišići ne dobivaju dovoljno tekućine javlja se umor, a pravilna hidratacija osigurava i veću elastičnost mišića te bolju podmazanost zglobova.

Na izvoru novog života

U trudnoći je iznimno važno piti dovoljne količine vode kako bi se osiguralo pravilno funkcioniranje organizma trudnice, jer u tom periodu ženino tijelo ima povećanu potrebu za hidratacijom. Najbolje je piti laganu mineralnu vodu s neznatnim udjelom natrija i stoga je Cetina idealan izbor za svakoga, pa tako i za trudnice.

Na izvoru vitkosti i ljepote

Da bi postigli zdravu tjelesnu težinu trebamo se prvenstveno hraniti zdravim i cjelovitim namirnicama te povećati tjelesnu aktivnost. No ključnu ulogu prilikom mršavljenja ima voda. Obzirom da se prilikom procesa mršavljenja oslobađaju metabolički proizvodi štetni za organizam, upravo unos dovoljne količine vode ima vodeću ulogu u oslobađanju našeg organizma od tih toksina.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This