Sa Cetinom

Na izvoru zdravlja

Više od 60% ljudskog organizma čini voda, stoga je unos vode neophodan za funkciju svake stanice u našem tijelu i igra važnu ulogu u svim procesima našeg organizma. Voda laganog mineralnog sastava, sa smanjenim udjelom soli, ne opterećuje organizam suvišnim mineralima te pomaže u izlučivanju toksina iz tijela i očuvanju našeg zdravlja.

Na izvoru aktivnog života

Uslijed fizičke aktivnosti neophodno je osigurati unos dovoljne količine vode. Potrebno je piti vodu prije nego što nastupi žeđ, pa je važan unos tekućine prije vježbanja, kao i za vrijeme te nakon treninga. Za vrijeme aktivnosti poželjno je svakih 15-20 minuta popiti oko 2,5 dl vode, pa i više, uslijed intenzivnijeg vježbanja i velikih vrućina. Pravilan unos vode važan je radi sprječavanja umora mišića, a neophodan je za postizanje bolje pokretljivosti zglobova i elastičnosti mišića.

Na izvoru novog života

U trudnoći je iznimno važno piti dovoljne količine vode kako bi se osiguralo pravilno funkcioniranje organizma trudnice. U tom periodu tijelo žene ima povećanu potrebu za hidratacijom. Najbolje je piti laganu mineralnu vodu s neznatnim udjelom natrija i stoga je Cetina idealan izbor i za trudnice.

Na izvoru vitkosti i ljepote

Da bi postigli optimalnu tjelesnu težinu trebamo se prvenstveno hraniti zdravim namirnicama i povećati tjelesnu aktivnost. No, najvažniju ulogu prilikom skidanja viška kilograma ima voda. Obzirom da se prilikom procesa mršavljenja oslobađaju tvari štetne za organizam, konzumacija dovoljne količine vode ima vodeću ulogu u oslobađanju našeg organizma od tih toksina.

Sa Cetinom

Na izvoru zdravlja

Više od 60% ljudskog organizma čini voda, stoga je unos vode neophodan za funkciju svake stanice u našem tijelu i igra važnu ulogu u svim procesima našeg organizma. Voda laganog mineralnog sastava, sa smanjenim udjelom soli, ne opterećuje organizam suvišnim mineralima te pomaže u izlučivanju toksina iz tijela i očuvanju našeg zdravlja.

Na izvoru aktivnog života

Uslijed fizičke aktivnosti neophodno je osigurati unos dovoljne količine vode. Potrebno je piti vodu prije nego što nastupi žeđ, pa je važan unos tekućine prije vježbanja, kao i za vrijeme te nakon treninga. Za vrijeme aktivnosti poželjno je svakih 15-20 minuta popiti oko 2,5 dl vode, pa i više, uslijed intenzivnijeg vježbanja i velikih vrućina. Pravilan unos vode važan je radi sprječavanja umora mišića, a neophodan je za postizanje bolje pokretljivosti zglobova i elastičnosti mišića.

Na izvoru novog života

U trudnoći je iznimno važno piti dovoljne količine vode kako bi se osiguralo pravilno funkcioniranje organizma trudnice, jer u tom periodu ženino tijelo ima povećanu potrebu za hidratacijom. Najbolje je piti laganu mineralnu vodu s neznatnim udjelom natrija i stoga je Cetina idealan izbor za svakoga, pa tako i za trudnice.

Na izvoru vitkosti i ljepote

Da bi postigli optimalnu tjelesnu težinu trebamo se prvenstveno hraniti zdravim namirnicama i povećati tjelesnu aktivnost. No, najvažniju ulogu prilikom skidanja viška kilograma ima voda. Obzirom da se prilikom procesa mršavljenja oslobađaju tvari štetne za organizam, konzumacija dovoljne količine vode ima vodeću ulogu u oslobađanju našeg organizma od tih toksina.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This